10 Ekim 2009 Cumartesi

Serzeniş !

Bu kaçıncı yıkılış sayamadım vallahi. Sevdiğim herşey yüz üstü bırakıyor sanki beni. Önce Death Cab For Cutie'nin ( + Radiohead ama pek dinlemediğimden yazmadım. ) Twilight film müziğini yapacağını öğrendim. Yıkıldım. N'aptın Dcfc. Sende mi diğerlerindendin? İki kuruşa sattın mı hayallerimizi? Biz o kadar kıçımızı yırttık dinleyin dinleyin diye siklenmedik, yakında twilight çıktığı an adınız duyulur ama adı twilight müziğine yükselir haberiniz ola! Olacakları önceden bilen ve sadece seyirci kalmayı tercig eden bir karekteri oynamayı tercih ettim bende. Hadi bakalım.
Herşeyi geçtim peki ya Oasis!!!? Herkesten beklerdim sizden beklemezdim dude. 20 yıllık grup çocukça bir kavga sonrasında nasıl bu hale kadar yol alabilir. Aklını basına al noel baba. ( iğrenç bi espriydi kabul. ) Simdi nasıl dinlenir o güzelim Wonderwall, Oasis konserinde hep bir ağızdan söyleme hayalleri kuramadan. Kınadım sizi.
O değil de hayatta okumaktan en çok zevk aldığım karikatür dergisinin 2. cildini yazın başından beri beklerken nasıl olurda hala çıkmaz? Çıkarıcaz diyorsanız çıkarın abi. Gençlerin hayallerini bir çırpıda yok etmeyin. Yazık.
Asık konunun doğuş temasına gelelim. Blink 182. Hani yazın basında albüm çıkıcaktı Blink! başı dediniz olmadı ortalarında dediniz olmadı sonunda dediniz sonbahara geldik siz de mi yıkacaktınız bizi. Sana güvenmiştim Travis! Of of.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder